19 oktober

om jag inte minns fel och jag är nästan 100% på att jag har rätt så fyller Viktor år idag. Viktor gick i samma klass som mig och resten av gänget från lekis enda till 9:an. Vi bor i samma område men enda sen vi sluta 9:an så har jag inte sett honom en enda gång. Eller jo, studentveckan när vi hade återsamling med kära 9e. då kom han. det var kul att se att han var sig lik. grattis på 20årsdagen, viktor.

jag sitter på jobbet, väntar på att dom sista tjejerna ifrån john bauer ska dra härifrn så jag kan få åka hem nån gång. Hoppas innerligt att pappa är vaken, uppe och redo att åka så vi ska köpa min mobil som han har lovat mig. Det blir nog tyvärr inte den som jag har spanat in men en liknande. Jag är ju inte omöjlig. bortskämd kanske men inte helt omöjlig. Bild kommer så fort den finns i min närvaro i hemmet.

jag läste precis att jag fick ytterligare en kanon-present i fredags.
Camilla åkte ur Idol.
det tackar vi för. hemska kvinna.
du, bert karlsson och schlagern kan slänga er i väggen.

nu ska jag hetsa tjejerna så dom drar nån gång. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0