24 oktober

grattis till mig och mitt körkort. vi firar ett underbart år tillsammans. om en månad.
hellre ta ut glädjen i förskott än att inte glädjas alls.

i övrigt har det varit en mysig dag. inte gjort mycket alls eftersom jag kom till A så pass sent igår att det blev ännu senare efter några glas vin, spel och en himla massa tv-tittande innan vi somnade. Just därför tillbringades större delen av dagen i hans säng och soffa. Sett på film, serier och sovit.

var snäll och skjutsade sara och pontus till stavsjö. Hemma nu, har hunnit äta med far och tommy och gjort mig iordning. Party-outfiten och sminket är på, håret sitter i en hög hästsvans och jag ska närsomhelst packa ihop mig, mitt vin och resten som behövs ikväll. Förfest hos moa med värdinnan, anna, joel och petter innan vi drar till hugo's och hyllar kung håkan tillsammans med resten av Norrköping. Ska bli kul. Ska även inviga mina porriga lårhöga stövlar ifrån Scorette. Bilder från kvällen kommer .. nån gång.

Vi höres! <3

Kommentarer
Postat av: saara

Men hallå, nu är jag inte med! Jag tog ju körkort 27 oktober? :s Men tog inte jag före dig? Förvirrad!

2009-10-24 @ 20:12:34
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0