28 oktober

inget värt om onsdagens förmiddag. bara eftermiddagen/kvällen som jag hoppas på ikväll. Har valt ut kvällens outfit som blev lack-leggings, svart tunika och mina skyhöga klackar från din sko. Börjar kvällen hos sara där vi ska dricka massa vin och bara ha kul. Inte varit där sen hennes student. alldeles för länge sen sist. Vidare in mot stan för en sväng på Manésa eller Dheli och sedan avslutar vi alltihop på Otten Onzdá.

tyvärr är det maskerad-tema på otten ikväll så jag kommer nog springa omkring och vara livrädda för allt och alla men några drinkar på det och sen mår jag kanon. Pappa är snäll och hämtar inatt så jag slipper tänka på både taxi och kyla.

Nu ska jag fixa det sista. Sara ringer snart och då ska jag dra mig.
Vi hörs imorgon. Eller ses vi på Otten? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0