29 oktober

tack till Söderlund för en trevligt onsdag. 6 glas vin, en orgasm-framkallande drink på Manésa och en shotkanna på Dheli innan vi drog vidare till Otten. Stannade inte alldeles för länge eftersom vi kändes oss lite för gammal för det stället. Nästa gång jag går på otten ONZDÀ ska det INTE vara studiedag efteråt eller lov.

Idag blir det städning av rummet för det behövs. Hur lyckas jag jämt få det så stökigt så fort? Borde väl egentligen göra en stor rensning av hela mitt rum men det känns inte riktigt som nån speciell mening eftersom jag börjar ställa in mig på att hitta nått eget. Har ju en lägenhet nånstans i bakhuvudet men den blir inte helt ledig förrns augusti 2010. Om vi inte slänger ut olle tidigare men det känns så elakt att jag skiter nog i det. Men oh så gärna jag vill flytta. Anyhow, vad mer dagen har att erbjuda vet jag ej än.

imorgon blir det en roadtrip med Jonna till Ullared.
ska bli kuuuul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0