3

nu är det inte många dagar kvar och jag panikar lite.
många vänner ska bort, många jobbar sent och ännu fler börjar tidigt på lördag.
jag som hade ränat med massa folk. men men, det ska inte hindra mig.
jag röjer med dom som är där. så de så.

jag, sara, elin, stina och anna är iallafall sjukt taggade.
nu jävlar.



jobbet igår gick riktigt bra, Lotta var med och det gick galant trots en barnlektion ifrån hell. oh. attityd. På vägen hem till stan igen lyckades jag övertyga A om att det inte alls är kul att sova själv så istället för lagerlunda så blev det ektorp även denna natt. Roast, mackor och thé innan vi la oss för kvällen. Jag fick utbrott och hade nått känslomässigt damp där mitt i natten men tillslut somnade efter att ha torkat min tårar samt diskuterat drömmar.

haft en ledig förmiddag. inte gjort ett skit, bara vilat och det har jag gjort med gott samvete. Skönt faktiskt att inte göra nånting men snart är det dags att börja röra sig. packa ihop väskan som ska fyllas med skivor, block, vattenflaska och sånt som behövs på jobbet. Hämta upp Lotta, käka på fräcka och sedan ha dagens första lektion. Går till 19.00 idag, då kommer sofie upp och vi ska snacka skit i sofforna innan vårann egen träning börjar.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0