7

EN VECKA! :D
herrejösses. jag är så barnslig.
men jag älskar födelsedagar.
speciellt min egen.
the big 2 and 0.


har egentligen inte tid med detta. Eller jag har verkligen inte bråttom men jag ska egentligen redan vara igång med att fixa smink, hår och bestämma dagens kläder. Ska för en gångs skull lägga av mig träningskläderna (det blir lätt så att det är vad man har på sig när man jobbar som danslärare) och istället hoppa i något lite mer obekvämt vardagligt. Ska nämligen iväg till Linköping och IKEA med min mormor idag. Käka lunch, ta en fika, leta efter tallrikar till min kommande lägenhet, leta ny mobil samt en vinterjacka. Om mormor ska titta på något speciellt vet jag inte men det ska bli oerhört trevligt att tillbringa lite tid med sin mors mor.

hoppas på att få träffas mamma's moster en stund också och sedan ska jag trampa plattan i mattan hem till Norrköping igen. Mormor stannar hos Ulla så jag kommer ensam hem. Ringer A då och kollar läget och ikväll blir det bara mys och chill framför Idol. Soft.

Nu ska jag röra mig. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0