8

godmorgon.

är hemma igen nu. Tillbringade kvällen i A's soffa och säng tillsammans med mat, ananas, thé, kakor och popcorn. Såg på film och en himla massa roliga serier. Långa samtal och kramar tills klockan var alldeles för mycket och det var dags att sova. Klockan ringde alldeles för få timmar senare och då var det bara att häva sig upp och traska mot bussen.

jag är hemma igen nu, ätit frukost och chillat i soffan. Ska närsomhelst packa ihop mig och sedan dra iväg mot NDC där jag ska ha lektion med JohnBauer-elever. Är inte ett dugg pepp faktiskt men det kommer nog gå bra. Det löser sig på ett eller annat sätt. När jag kommer hem igen så ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt. Sova nån timme till, käka lunch och städa iordning på rummet. Mer om det sen. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0