btw

jag har alltid gillat ironi. Och hade det inte varit lite ironiskt om jag, nu när jag tjatat i flera veckor om att jag snart fyller år, skulle dö? (hemsk jag vet men ironiskt så säg) Det var dock det första jag tänkte på när jag skjutsade A till praktiken imorse och vi fick sladd på bilen och var på väg rakt ner i diket i en rasande fart. Lugn nu gott folk, jag är en grym bilförare och fick därför bilen rak relativt fort igen men jag erkänner att mitt hjärta satt i halsgropen och det slog minst 240 slag i sekunden. När jag fått bilen rak, A tagit min hand och jag hade lugnat ner mig så var min första tanke;

"Shit, tänk om jag hade dött.
1 dag innan min 20årsdag.
fan vad synd det hade varit."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0