00.44

ojojoj vad jag sov förut. helt galet. Kände inte alls för att åka ner till viken och jobba men ner kom jag och satte direkt igång med lektionerna. 3 av 4 gick kanon och dendär som inte gick kanon behöver vi inte prata om. snorungar. Hade dampet påväg hem, pratade i telefon (fypåmig!) och dansade loss.

Trodde jag skulle somna så fort jag kom hem men med tanke på de timmar jag sov mitt på dagen så är jag sjukt pigg just nu. Borde sova, jag ska jobba imorgonbitti kl 08.00 - 09.45 med djäknepark, men jag kan inte. fortfarande pigg och samtidigt är det alldeles för trevligt via msn och för roligt via youtube med "sthlm live-klipp". skrattar så jag dör i skrivande ögonblick åt Özz Nujen. "nae, jag är inte rasist men visst fan luktar dom?" HAHA! "klart som fan du är arg, du bränner ju fel flagga!" HAHAHA!

sitter också här med utomlands-drömmar.
v.44 verkar lockande. minst sagt.
drömmer om det. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0