duktig malin.

poäng till mig. rejäla poäng till mig. nu är rummet städat och både mor & mormor kommer nog tappa hakan. Dom har tjatat på mig i veckor (!!!) om att städa iordning på mitt rum. Att inte ha tusen saker på bordet, fixa ordning i bokhyllan samt inte slänga kläder på golvet och soffan. Detta har inte gått särskilt bra men idag bitchslapade jag mig själv, tog mig i kragen och städade hela rummet. Sängen är bäddad, på bordet finns inget annat en fin duk, ljus och blommor. Man kan se golvet och soffan är också fri ifrån kläder. Känns bra.

och inte nog med det! Fick min lön för juli och augusti från badet för några dagar sen. Lite mer än 4000kr och 3 av dom 4 sattes direkt in på sparkonton. Skulle kunna göra hur mycket somhelst för dom pengarna men jag känner mig mogen och ansvarsfull nog att sätta undan så pass mycket. Jag vill ju faktiskt flytta nån gång också.

skulle behöva dammsuga men nu får det vara nog med poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0