i got soul but i'm not a soldier.

Jävla skitbörjan på måndagkvällens arbete. Hamnade i bilkö, var tvungen att vända hem för att hämta nyklar, hamnade i bilkö igen, kom ur rusningsgtrafiken och lyckades hamna i en bilkö igen pga av en olycka. Lyckat. Kom försent  men är hemma igen efter 3,5 timmes lektioner av hiphop, jazz, disco och street samt lekar som under hökens vingar kom, ett två tre stjärna, solen och limbo. Tränade även på splithopp tillsammans med min stora grupp som idag endast bestod av julia, siri och linus. Gick kanonbra faktiskt och dom kommer nog ha rejäla värkar i benen imorgon.

En annan höll på att frysa ihjäl på väg hem men kom relativt snabbt hem, alla bilköer var borta nu så jag gasade på utan problem. har hunnit se på roast på berns, vänner och nu CSI. Funderar på att sova snart trots att jag skulle kunna vara vaken länge till. Dagen börjar inte förrns 13.30 imorgon och sedan rullar det på. Massage, jobb och träning. Jag gillar tisdagar.

nu drog det roliga sällskapet på MSN så det kanske är dags för mig att dumpa skiten också. Skönt att sova. Jag gillar min säng men den är alldeles för tom. Andra bullar blir det på onsdag. Dock inte i min säng. IALLAFALL, nu ska jag sova. känner mig lite febrig men det kan vara pga kylan från bilfärden. En od natts sömn tar nog bort det. Godnatt som sagt. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0