tjejkväll

kvällen blev så himla mycket bättre än vad jag hade räknat med. Jag hade räknat med mys, en film, lite snack och sen skratt lite här och var men aldrig hade jag trott att vi skulle hinna med sex & the city-filmen, kärleksprat, skräpmat, kärleksproblem-prat, studentveckan, ragg, fyllor, jobb, SJUKT MYCKET skratt och en hel del sexleksaker. Fick med mig två hem och det ska bli oerhört intressant ska jag tala om. Tack för en supertrevlig kväll, tjejer. saknat er massor. Fy på oss om det tar såhär lång tid igen.

Nu ska jag sova, imorgon är det jobb igen.
inte taggad alls men vi kör på. Två dagar kvar.
vi hörs. Hejs svejs.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-10-22 @ 01:02:25
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0