@ work

igårkväll hade jag panik. Panik för att jag kände mig sådär igen och var rädd för att jag inte skulle få sova nånting alls. Ringde caroline i, som sagt, panik och undrade hur fan vi skulle göra ifall det visade sig att jag inte skulle klara av jobbet nu på morgonen. Vi löste det och hade olika backup-planer men av rubriken att döma så kan ni ju gissa vart jag är. Jag somnade av ren utmattning och vaknade inte en enda gång, inte ens när klockan ringde. Försov mg och fick panik-köra upp till jobbet.

tjejerna från djäknes 8:e klasser jobbar själva idag. Det verkar gå bra men man får hugga tag i dom ibland och få dom koncentrerade på uppgiften. Dom har blivit varnade att ingeting gjort räknas som frånvaro så dom jobbar på. Var jag en lika stor ögontjänare när jag gick i 8:an? svar: OH JA!

nu blev det stök här inne och grupperna i andra salen vågar jag inte tänka på.
Vi hörs soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0