@ work

lyckad lektion. tur att dom har tränat in ett par danser så man kan variera sig lite. Kul att tjejerna också lyckades galant med att lära ut helt själva. Lte rörigt och i mun på varandra men det gick bra. Nu står dom i duschen och jag sitter här i danssalen, lyssnar på min nybrända skiva och bara njuter av min favorit-miljö. Dock har jag glömt laddarn till datorn hemma så den dör snart skulle jag tänka mig. Så tjejerna får rappa på lite, jag vill hem och äta stek. Måste få tag i simon också, jag behöver några låtar till festen och man kan alltid lita på Simon. (läs: SIMON, LOGGA IN FÖR HELVETE! :D)

nu ska jag fortsätta planera lektionerna nere i Viken ikväll.
inte särskilt tagg just nu men det kommer när jag väl är där.
kommer hem sent ikväll. kommer dö i soffan, eller nån annanstans.
men först är det Roast på Berns med Felix Herngren. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0