@ work

(tänk att man måste börja med att förklara sig för annars kommer väl halva sverige och alla moralkakor till kompisar att klaga så fort dom klickar sig in här. Jag vet att man ska vara himla glad att man har ett jobb och det är jag. SUPERDUPERGLAD som lilla melodifestivalen-Sofie så fint hade uttryckt sig. Men just idag hade jag gett så himla mycket för att bara få vara hemma. Inte göra ett skit med tanke på att bakfyllan kom idag eftersom vi fortfarande var fulla igår. jag vill vara hemma. Jag är inte mentalt förberedd på dethär.)

elin sitter på tåget hem i skrivande ögonblick och jag sitter på jobbet. Vi hann iallafall en sväng på Ingelsta Shopping innan vi var tvungna att dra oss igen. Lite shopping och lite käk. Tänk att jag inte kan åka dit utan att ha med mig minst två påsar hem igen. Och alltid är det minst en ginatricot-påse. Galet malin för förra gången blev det 5 påsar. Idag blev det "bara" 3 påsar och 1050kr fattigare. Just därför är det kanske bra att jag är på jobbet idag..

45 minuter kvar på rasten, sen är jag igång konstant i 4 timmar.
drar direkt hem till A för att se slutet på säsongspremiären av "Vem kan slå Filip och Fredrik?" och sedan blir det mys till senaste Transformers innan vi somnar för natten. godnatt säger jag redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0