mina dåliga sidor

jag är sjukt naiv.
vill alltid tro det bästa om folk.
ger väldigt lätt en andra chans.
även en tredje. och en fjärde.

jag pratar mycket.
då menar jag väääldigt mycket.
och väldigt högt.
vet även sällan när det passar bäst att vara tyst.

jag är snabb med att tycka och tänka.
skaffar mig snabbt en uppfattning om folk.
är därför ibland kanske inte den mest rättvisa.
men måste till mitt eget försvar säga att jag vet när jag har fel.

när någon berättar något jobbigt som har hänt,
och jag inte vet hur jag ska reagera,
då börjar jag, av nån sjuk anledning, att skratta.

alldeles för lätt att få känslor.
kan och har resulterat i många tårar.
man jag kommer också över det lika snabbt.

ja, det var bara några stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0