11 februari

jag är död.
tisdagen var intensiv.
onsdagen likaså.
jag har ont i muskler jag inte ens visste jag hade.
hanna stretchade ut mig som aldrig förr.
min kropp är mör.
men böjlig åt alla håll.
ellen och rakhi tröck mitt ben rakt upp och foten in i väggen.
skönt. faktiskt.

Gjorde en bra början på Anna's Superstardans. Gjorde en super-showig cheerdans till Herkules. Körde skiten ur anna's discotjejer och fick en att börja gråta. Själv körde jag järnet på modern-lektionen och skratta åt mig själv under yogan. "Det är myycket enklare om man kliver längre bak. Precis som Hanna sa!" HAHA! Men efter att ha haft sällskap av nån eller några hela dagen så kände jag mig ganska ensam när jag kom hem. Somnade ganska sur och irriterad.

torsdag idag. Nu på förmiddagen är det packning som gäller. Plocka ut det sista ur garderoben. Sortera de sista sakerna och packa ner hela garderoben i olika väskor. Man kommer inte längre in i vårat vardagsrum då det är där jag har alla saker som ska med till lägenheten. Ska bort till Honda en sväng för att fix en sak på bilen och sedan drar jag till Valdemarsvik för 4 lektioner mellan 17.00 och 20.30. Hade en sak planerad till kvällen men jag undrar om det blir av. Får se. ( :/ )

PACKA NU :D
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0