16 februari

det där samtalet räddade verkligen min måndag. jag kunde knappt vänta tills jag fick åka hem och hem kom jag, en omväg hem men sen kom vi hem. skrattade åt internskämt och somnade utan att vi knappt visste om det. Vaknade, chillade och traskade till jobbet och hem. GA-eleverna jobbade duktigt och blev helt klara med "Thriller". (kommer vara sååå trött på MJ när maj-månad är förbi) Till NDC för att käka semla och dricka chailatte med Anna. Sen drog lektionerna igång. Sen drog min egen träning igång. Nu är jag hemma och är galet trött. Har ätit, duschat och borde väl redan sova men jag fastnade både i telefon och här vid datorn. 

MÅSTE sova nu.
imorgon är vi på't igen.
9-11 och 12-14 med djäknepark

jo, nu MÅSTE jag sova
pappa ringde nyss.
frågade vad jag gjorde.
jag svarade att jag äter soffan.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0