18 februari

godmorgon.
jag kan faktiskt inte komma på när jag gick upp klockan 7 senast. Det måste ha varit i december nån gång. Hursomhelst så var det svårt att ta sig upp, snoozade säkert 7-8 gånger innan jag tillslut pallrade mig upp ur sängen och började plocka iordning på glas och skålar från igårkväll.

nu när allting är borta så tänkte jag att lite lång-chill kan jag unna mig så jag sitter här i soffan med en gigantisk frukost och ser på "Jim's värld" för att ladda inför dagen. En tallrik med banan, apelsin och keso. Två leverpastejmackor och ett glas fruktsoppa. Det går lite trögt att få i sig allt såhär tidigt på morgonen men med allt jag ska göra idag så måste jag verkligen äta en rejäl frukost.

Nu ska jag kolla igenom kalendern och bestämma hur jag ska lägga upp dagen. Packa väskan, fixa håret och sminka mig innan mamma kommer och lämnar bilen. Men det är en hel timme kvar så det är chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0