20 februari

fyfan. vilken natt. Efter att sara och jag hade suttit hemma hos mig, ätit god fredagsmat och tryckt i oss massa godis och chips så såg vi på let's dance och mitten på snakes on a plane innan hon åkte hem och jag satte mig bekvämt vid datorn en stund innan jag somnade. Vaknade igen runt 03.30 av 4 sms och sedan var jag igång. Ett ordentligt bråk via telefon och sedan ett nattligt besök av en vän fram till 08.00 på morgonen.

Vaknade 09.30 när mamma ringde. jag sa att jag sov och la på. Sen ringde telefonen igen, chefen denna gång som undrade om jag kunde hoppa in och jobba en timme trots att det är min lediga vecka. Ledighet. Vad är det? Klart man ställer upp. Så, iväg i snöovädret tillsammans med Anna och drog igång en timmes ragga och en timmes street innan vi fortsatte vår framfart till donken.

nu är jag hemma. Har städat iordning lite men sket i disken, den tar jag imorgon. Ser på "Chicken little" och väntar in fina vänner som ska tillbringa kvällen här hos mig med gott och film. Inga OS-fan här inte. nej nej, movie ska de va. TACK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0