23 februari

galet ovärd tisdag.
mitt internet har damp.
spotify också.
vädret är inge vidare.
jag har var allmänt opepp och irriterad hela dagen
trodde lite dans skulle få upp mitt humör men.. nae.
energin var låg hos hela gruppen.
samtidigt dog mina ben och jag sjönk ihop i tårar.
inte coolt. måste köpa rejäla dansskor.

så, sitter hemma med en del förklaringar att reda ut.
halvt tjuter av smärta
spelar sönder justin bieber - one less lonley girl

dagens höjdpunkt var nog när jag brände färdiglagad ravioli.
eller när sara och jag inte hittade den enda dörren i källaren.
eller när sofie och jag inte kunde prata med varann för vi var hungriga.

damn. sova nu. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0