25 februari

vad fan hände igår?
jag struntade faktiskt i att gå på träningen. Jag kände att jag faktiskt var ledig och faktiskt fick unna mig det så istället blev det en spontan utgång med roliga vänner. Några glas vin, några shot och lite rucka rucka ali (såklart!) senare så var vi pepp som fan och redo för otten ONZDA. Galet kul, galet mycket dricka och väldigt många pojkar. Hej och hå. Tack alla.

vaknade upp och var fortfarande full. Mötte upp Mia utanför pizzerian och började genast fylla i minnesluckorna från igår. Pizzan smakade bäst i marias soffa framför några avsnitt av mia och klara och southpark. Cyrus kom förbi för att vara bakis med oss och då blev det film och ett avsnitt av räddningspatrullen. "Men Sir! Ni har ju inga vänner"

Blir kvar här hela kvällen.
vi hörs.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0