27 februari

händelserik lördag.
vaknade och ville verkligen inte gå upp ur sängen som var så varm och mjuk. Men upp kom jag och iväg likaså. Hem till päronen för att hämta lite uppvisningskläder och ellen. Upp till träningen för att sätta det sista och vidare till HC där det var dags för två mycket bra uppvisningar trots nada luft och halt golv.

När vi fick åka hem hade himlen öppnat sig och snön välde ner. Ej glad tjej. Hem för att städa och köpa fikabröd eftersom mor, far, mormor och morfar tillsammans med hunden kom hit på en mysig fika. Passade på att betala räkningar och sätta upp en ny lampa på väggen.

Nu sitter jag bara här, äter potatisbullar som bästa morfar lagat åt mig och inväntar tiden. Jag är lite smått förbannad men det botar jag med att umgås med Anna och Moa ikväll. Verkar bli en sväng till Hugo eller Trappan. (jag taggar hugo!) Palla sitta hemma sista lediga dagen. Imorgon är vi på't igen, jobbet alltså.

HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: maria

tack ska du ha

duktig du va

hunden är bra

2010-02-27 @ 19:09:06
URL: http://mariakindahl.blogg.se/
Postat av: Tarjeiandrea

Great site

2011-09-05 @ 09:53:12
URL: http://tarjeiandrea.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0