28 februari

hade tänkt att det skulle bli en lugn dag fram tills jobbet 17.30 idag men nae. Min mamma tyckte att det var kul för mig att bli väckt 10.30, halvt påtvingad en biljett till en musikal som börjar 2 timmar senare. Sagt och gjort. Den var bra. Eller iallafall dansarna. Iallafall Han. OM NOM NOM. jag måste gifta mig med en dansare.

kunde inte följa med och käka, köpte kyckling på ICA istället och chillade på jobbet innan första lektionen drog igång. 3 lektioner denna söndag och sedan drog jag till sara där tjejerna såg på skräckfilm. Lite skitsnack och massa rostade mackor.

Hemma nu. Måste sova.
JB imorgon. Och Valdemarsvik.
09.30 - 11.00 och 17.30 - 21.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0