4 februari

hade som sagt en helt ledig onsdag igår. Skönt men tråkigt tänkte jag. naedå, kvällen blev händelserik. A hörde av sig så det planerad myskväll hos mig. Ville ha donken-käk och självklart drog vi iväg. Vi kom 1 meter, sen satt bilen fast. Mamma fick komma ut. det hjälpte inte. Lotta ocg Magnus fick komma bort med CRV:n och dra bort oss. Till donken i deras monstertruck och en miljon skratt senare satt vi i soffan och såg på "Con Air". Somnade gott med tanken på hur skönt att det ska bli att få sova ut.

jo, tjena! 07.30 ringde mobilen. Hanna var sjuk så jag fick snällt ta mig upp och iväg till jobbet för att träna med JB-tjejerna. Bilen står där den står och det gör den resten av kvällen. Jag tänker och kan inte sätta mitt liv på risk för att ta mig ner till valdemarsvik. Vågar inte förlita mig på bussarna och köra vågar jag inte. Jag hatar snö.

Därför blir det en ledig kväll ikväll också. Flyttpackningen fortsätter och likså rensningen av mitt rum. Kanske våldgästar Maria som idag kommer hem ifrån sin fjäll-semester. Kanske bara chillar hemma. Kanske försöker hitta nån annan som vill umgås. Jag vet inte. Vi får se. Helgen är iallafall fullbokad. det gillar jag :)

Nu ska jag traska hem i snön.
kalla tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0