filmkväll

simon och cyrus blev kvällens otroligt roliga sällskap. Drog upp till Coop för att köpa snask, cigg och frukost. Sen igen för att se på film. Under första filmen blev det mest bara trams med min leksaker och under andra så gjorde jag en "sara svensson". Jag somna. Men inte särskilt länge. Tänk att man inte ens kan få sova ifred utan att få en våt penis i örat. "fyfan. fyfan. fyfan. jag hatar er båda"

LUGNA NER ER. det är inte så farligt som ni tror.
ni skulle varit med. ni hade skrattat sönder er.
det kommer säkert upp på FB inom kort.
fyfan.

måste sova nu. lång dag imorgon.
enebyskolan: 09 - 10 och 10.30 - 11.30
borgsmoskolan: 12.00 - 13.00 och 13.20 - 14.20
valdemarsvik: 17.00 - 20.30

mamma lämnar bilen så jag snor den redan på morgonen. tack.
HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0