ge mig nått som tar mig någonstans

trött men väldigt nöjd tjej som skriver.
4 av 8 lektioner för dagen är avklarade. Enebyskolan var supersöta och jobbade jätteduktigt för att vara så små. Borgsmoskolan imponerade rejält med att jobba stenhårt och vara roliga trots att ungar i den åldern kan vara som dom kan vara. Posotivt överaskad tjej som tydligen lyckats få två skolar att komma tillbaka till oss. Bra jobbat, Malin. *klapp på axeln*

Nu är nyss kommen till Valdemarsvik där jag ska tillbringa några dansande timmar tillsammans med danssugna elever. 17.00 - 20.30 och sen går jag på lov. Ska bli så skönt att åka hem, ha sällskap och bara njuta av att jag inte behöver gå upp förrns 11.30 imorgon, slänga in tvätten och sen gå och lägga sig och kramas igen.

alltså, sista arbetspasset idag. Sen har jag 9 dagars ledighet att se fram emot. det förtjänar jag. iallafall efter denhär veckan. Helt galet hur trött min kropp är och hur hungrig jag är. Han får laga mat med mig ikväll :)

VI HÖRES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0