@ work

10 minuter efter att jag hade skrivit i bloggen om hur jag skulle döda min mamma ifall hon väckte mig det minsta imorse så fick jag ett panik sms av chefen. En sjuk hanna och en frågan till mig ifall jag kunde ta Djäkne 9:ornas morgonlektion. Såklart man ställer upp. Så.. det blev att pallra sig upp till mamma för att be henne väcka mig. surt, sa räven.

Iallafall, på jobbet är jag. Ensam. Ingen av tjejerna är här än och lektionen börjar om .. 7 minuter :/ Så nu får dom snart ta och ramla in genom dörren. Jag vill sätta igång. Ha rjag väl tagit mig hit så vill jag ju faktiskt jobba. Annars kunde jag lika gärna legat kvar i min varma säng. Åh, saknar den redan.

nu tycker jag mig höra steg i trappan. Kanske bara inbillning?
låt oss se.
vi hörs.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0