12 januari

Godmorgon.
vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag har börjat sova så satans länge om mornarna. Har vänt på dygnet totalt och även om jag varit ute och dansat en hel natt samt druckit så sov jag aldrig särskilt länge men nu kan jag sova till 14.00 ifall ingen väcker mig. Galet och så inte likt mig. Därför var jag tvungen att ställa klockan idag. Trött tjej som skriver.

Ska närsomhelst äta frukost, sätta över pengar till kortet och göra mig iordning för idag drar jag till linköping över dagen med Sara. Lunch och shopping, blir en bra dag. Behöver köpa massa småsaker men någon liten present till mig själv ska jag säkert hitta. Men först ska jag hitta i Linköping City. Jag hatar att köra bil i den förbannade staden. 




Why don't you say so?
I think I'm caught in between
The nights and days fly by
When I'm lost on the streets
And my eyes, they despise you for who I am
Why don't you say so?
Why don't you say so?
Give up and let go
I'm just a boy with a dream
And you can take one look
As I fall in between
With my eyes just as wide as my mouth can be
Why don't you say so?
Why don't you say so?

all time low - poppin' champange på repeat för tillfället.
hela Cyrus spellista på spotify går om och om igen.
soundtrack to my escape.
hur gick det till? när hände detta? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0