26 januari

igårkväll var det nära att jag hamna i brottsregistret.
så nära. förbannade ungar. arg var jag. Nästa gång bryter jag nacken på dom.

men men, annars gick kvällslektionera superduper bra. Asnöjd med fortsättningen på alla koregrafier och de flesta jobbade på riktigt duktigt. Ser fram emot nästa måndag. Tvingade Cyrus och Fredrik att sällskapa med mig när jag kom tillbaka till stan ( " A I K - f a n  s  ?   N i   ä r   i n t e   H a m m a r b y   v a ? " )  och det slutade i en massa kramar framför en dator som inte tillhörde mig. Youtube-klipp till förbannelse, blev väckt av sms mitt inatten (igen) och kunde inte somna när den andra sov som en stock. Klockan ringde alldeles för tidigt och jag dör snart av trötthet. Men dags att tagga till..

tisdag idag. Betyder: Lektion med GA, 12.10 - 13.10. Hjälpa Anna på dansskolan. Jobba 15.30 - 18.30. Öppet Hus på Djäkne 18.30 - 20.00. Egen träning 20.00 - 21.30. En fullproppad tisdag så att säga. Precis så som det brukar. Gillar't. Skönt att träningen drar igång idag också, och imorgon. Ska bli kul att träffa gruppen igen :)

Nu: fixa smink och hår, packa väskan och sen iväg. Hemma igen runt 22.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0