8 januari

mamma's dator duger fortfarande. har helt enkelt inte så mycket mer val än att stta här om jag vill få kontakt med folk via msn, kolla FB eller slänga upp inlägg. Insåg hur beroende jag är av min bärbara när Moa kläcker ur sig: Och bloggandet går bra märker jag? ;D Kul moa. Superkul. Haha!  

Idag är det fredag och fredagsmys med min BV. Sara ringer närsomhelst, då är hon påväg in till stan, hämtar upp mig och vi drar till stan. Hon ska fixa sina naglar och jag ska undetiden lämna in mitt intenet samt hämta ut mamma's present. Sen blir det säkert en sväng i några affärer innan vi drar hem och fixa käk och annat trevligt inför kvällens chill i soffan. Hade planerat att tvinga med henne ut men det verkar inte funka. Men skam den som ger sig. Ska iallafall bli supertrvligt att umgås hon och jag igen. Det var alldeled för länge sen sist.

JAG KAN INTE SLÄPPA DET. HUR FAN SKA DETTA GÅ?

stressad är jag också. Jobb på måndag. Nu kör vi.
småttisarna är lätta men vad ska jag göra med de stora kidsen?
hmm..

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0