best of 09

topp: partylåtarna
1. Cidinhon & Doca - Rap Das Armas
2. Maskinen - Bränner
3. Andrew Spencer - To be with you
4. Lady Gaga - Pokerface
5. David Guetta & Akon -sexy bitch
6. Black Eyed Peas - i gotta feeling

topp: nu-gråter-jag-låtar
1. Melissa Horn - Lät du henne komma närmre
2. Owl City - vanilla twillight
3. Maskinen - kärlek vid sista ögonkastet
4. Astrid Lindgren - Mio Min Mio
5. Celine Dion - Fly
6. Beyonce - Halo

Topp: filmer
1. Batman -The Dark Night
2. Saw-filmerna
3. 2012
4. Inglorius Basterds
5. Änglar och Demoner
6. Män som hatar kvinnor

topp: Partykvällar
1. min 20årsfest
2. maria & annas 20årsfest
3. STUDENTVECKAN
4. mickes 20årsfest
5. utgång med elin
6. nyårsafton

topp: Resor
1. Cypern, Ayia Napa
2. Ullared
3. Sala

topp: Jobb
1. NorrköpingsDansCenter
2. Centralbadet
3. Aditro
4. MAX

nya favorit-folket:
adel, johan, jimmy,
pontus, coffa, erik,
simon, andreas, rasmus,
ellinor, moa och ellen.

årets fullaste: Johan
året mysigaste: Adel
året gulligaste: Ida karlsson
årets mest saknade: Ida Nilsson
årets vuxenpoäng: mina chlliprodukter
årets flytt: Anna till Norge
årets partypeople: Nina (who els?)
årets axel-att-gråta-mot: Sofie
årets galnaste: Maria
årets välkommen-hit: Robin
årets välkommen-hem: Stina
årets röj: Maskinen!

vad mer kan jag säga? Så nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0