00.46

1. tisdagen har varit mycket bra. Mys med vovve, smörgåsrån och thé, shopping av solbrillor och nya tröjor med kedjar och nitar, röj i bilen och en fika hos Frida med planering av den dag då vi ska laga köttbullar. Kommer bli så trevligt :)

2. det stör mig att Peter Pan soundtracket inte finns på svenska på Spotify. Det finns på engelska (såklart), spanska, italienska och franska. men inte svenska. Sur är jag.

3. äntligen har jag fått långa naglar. Vad händer då? Två går av. Hur stort är mitt begär att bita ner de andra till samma längd? STOORT. Har jag gjort det? nepp. Duktig tjej.

4. Glad av två telefonsamtal, irriterad av två andra. Jag fattar inte..

imorgon: danslektioner, lämna in papper hos hyresvärden, posta iväg listor till jobbet, städa och börja fixa lådor, fika med simon (?) , laga mat hos maria och sova kvar. Wuhu. Bara ifall jag inte skriver imorgon. (troligt! tss..) Nu vet ni iallafall vad jag ska göra. SOVA NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0