just the tip of the iceberg.

Stjärnorna ställer sig på led för att kyssa dig.
och jag ligger vaken, saknar dig.
Ge mig en stor dos av atmosfär,
för jag kommer somna sakta och säkert.
men jag kommer sakna dina armar runt mig.
Jag skickar dig ett vykort,
för jag önskar att du var här.

Jag ser natten vända till ljusblått.
men de tär inte samma sak utan dig.
För det krävs två att viska tyst.
Tystnaden är inte så hemskt
tills jag ser ner på mina händer och känner sorg.
För mellanrummen vid mina fingrar
är precis vart dina passar perfekt.

Jag finner ro på nya sätt
även fast jag inte sovit på två dygn.
För kall nostagli kyler min intill benet
Dränkt i vanilla twillight
så sitter jag på trappan hela natten.
Ute på djupt vatten för när jag tänker på dig,
så känner jag mig inte så ensam.

Jag känner mig inte så ensam.

Så många gånger som jag kan blinka
ska jag tänka på dig inatt.
så ska jag tänka på dig inatt.

När mörka ögon blir ljusare
och tunga vingar blir lättare,
Så ska jag känna himlen och känna mig levande igen.
Och jag ska glömma världen som jag visste
Men jag lovar, jag ska inte glömma dig.
Åh, om min röst kunde sträcka sig till det förflutna
så skulle jag viska i ditt öra;
Oh älskling, jag önskar du var här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0