00.45

äntligen klar för dagen.
ser faktiskt fram emot att lägga mig.
uppvärmningen med förväntansfulla elever gick kanon.
brunchen med scones, varm choklad, maria och sara var supermysig.
väldigt behövd också.
drog till palle för att se vm-match mellan japan och kamerun.
men jag somna.
möte inför sportscamp. nu är vi nervösa. men väldigt taggade.
hämtade cyrus och kim.
mötte upp sosso, sadde och stina i löfstad för promenad.
en fika på donken i klinga.
en sväng till krokek med billekar.

- jag vill ta med mig en hov.
- det får du inte?
- men va? Jag vill ta med nått.
- nej! nu är det kim's tur.
- EN FLASKA ROM DÅ?!

nu ska jag sova.
imorgon blir det dans hela dagen.
jobbar på lägret hela dagen.
och tränar med gruppen hela kvällen.
så äre. godnatt


Kommentarer
Postat av: Cyrus

haha, jag tar med mig en kanin.

LYSSNAAAA> http://open.spotify.com/track/6nJssvZSWBXbOhecGecJOy

2010-06-15 @ 21:29:50
URL: http://aryaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0