01.51

tack till cyrus, sosso, sadde
stina, palle, maria, robin, steph
och bangarn' Kim för en kalastrevlig kväll :)

efter käk blev det dricka, kort och chill.
satt där med tända ljus och skratta åt allt möjligt.
bland annat cyrus party-skrik.
"MARCO! POLO! HALLÅ! HALLÅ!"

glad att se maria igen :)
aldrig mer borta så länge.

nu sitter jag hemma i min galet stökiga lägenhet.
senast jag var här var i fredagskväll då jag slet omkring allt.
burkar står kvar sen föfesten.
imorgon är det jag som tvingar mig själv att städa.
annars får jag inte följa med till krogen.
och jag vill följa med faktiskt :)

nu ska jag somna till Pirates of the Carribean (stavning?)
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Moa

Rätt stavning, sötnos. :)

2010-06-07 @ 14:38:57
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: Knutelina

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-01-13 @ 23:58:44
URL: http://knutelina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0