12 juni

sådär, nu börjar livet om igen.
studentveckan är slut.
baksmällan tog slut igår.

studentdagen blev bra.
cyrus mottagning var trevlig :)
sara's utspring likaså.
kul attträffa hennes familj igen.
dock dog både hon, jag och anna i feber.
men vi drog in till hugo iallafall.
och jag drack. och jag shotta.
och jag dansa.
och gick hem i regnet.
tack cyrus och kim för sällskap :)

fredagen blev chill. pizza såklart.
en filmkväll. blev typ utgång.
hann iallafall dansa innan vi skulle dra igen.
hem för att se två och en halv film.

lördag idag.
måste bränna mina skivor till imorgon.
sen packa och äta.
drar till stockholm runt 16.30
dansa för typ FN. coolt.

så, vi hörs. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0