24 juni

herre min jesus.
var jag såhär när jag var 12-13 år?
eller är det bara dagens ungdom?
discot var insane.
hormoner åt alla håll.
försök sen att få alla att sova.
när fotbollsdeltagarna har kalsongrace på gräsmattan.

jag var iallafall en väldigt stolt ledare på avslutning.
sabina och oliva sjöng superfint
och vi dansade grymt.

äntligen är jag hemma.
men det är inte mycket lugn och ro.
min plånbok är borta.
hittar den ingenstans.
har polisanmält den och spärrat alla kort.
svanslös är bäst som räddar alla mina situationer <3

vad som händer ikväll är oklart.
skulle behöva sova.
och inte behöva ställa klockan.

jag är hemma.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Älska Sports Camp

2010-06-26 @ 00:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0