3 mars

tisdagen var som den brukar. uppbokad. Väldigt nöjd med alla lektioner utom den första. Ungarna på GA var så otroligt överenergiska, pratiga och allmänt störiga att jag fick höja rösten ett x antal gånger. Glömde bort den lektionen när maria kom över på lunch. Frukost OCH lunch tillsammans. Det är galet hur nöjd jag är med dagens läge. Övriga lektioner på NDC gick kalasbra. Fick vicka för Carro på showgruppens lektion och det gick awesome. Nästa tisdag ska dom få visa upp för Carro. Så de så.

onsdag idag. Bara en lektion och den hade jag för flera timmar sen. har sen dess bara glassat i soffan. Laga lunch just nu och om ca 1,5 timmar så ska jag iväg med Anna till jobbet för att träna hela kvällen. Pop/lock 16.00 - 17.00 , fys/styrka/teknik/kor 17.30 - 19.00 och moderndans 20.00 - 21.00. Awesome! :D

kommer vara dö ikväll. det gillar jag.
hoppas på att få sova hos nån annan.
det lär märkas. annars sover jag själv :)
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0