19 maj

jag? ledig? jo tjena.
hade inte ställt klockan.
men julia ringde och undrade vart jag var.
tur att jag fått låna sossos cykel.
för jag cyklade som en idiot till jobbet.
värdelös lektion.

nu är jag hemma, förkyld som en toka.
måste fixa mig och äta frukost.
ska nog träffa sosso snart för att köpa present.
16.30 ska jag vara på GustafAdolf, öppet hus.
eleverna ska dansa sitt MJ-medley.
ska bli så kul att se :)

ikväll blir det pizza med födelsedags-baluten och andra vänner.
trevligt som tusan.
ser redan fram emot fredag då han ska firas ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Richardaida

Keep up the good work.

2011-06-13 @ 11:09:43
URL: http://richardaida.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0