7 maj

förbannade telia.
dödade hela mitt internet igår.
vad har hänt sen i onsdags då?

senast jag skrev var jag stessad och sur.
samlade krafterna på IFK-matchen där vi krossade jönköping.
3 - 0. AARÅ!
pengaproblemen löstes när ante fixade 4 gratisbiljetter.
sen blev det träning igen, 21.00 - 22.45.

torsdagen var bara jobb. bara jobb. jobb. jobb.
och en sväng runt händelö med maria och cyrus.
var glad när jag kom hem, och när jag såg på film.
och när jag prata i telefon. men sur när jag sms:a.
URSÄKTA?! :|

fredag idag. äntligen helg. men massor att göra.
första punkten är redan avklarad, lektion med DJ 8:or.
nu ska jag bara hinna skjutsa och lämna stina,
packa om väskan och mig själv,
träna inför FN
fixa och trixa
middag på Black Lion Inn
FAME! på östgötateatern
(FÅR ÄNTLIGEN TRÄFFA SARA IGEN!)
utgång.

vet inte riktig hur jag ska hinna.
eller hinner gör man. frågan är mer
hur jag ska orka.
shiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0