@ cyrus

denhär dagen har varit relativt händelserik.
jobbade sista lektionen för terminen med 8:orna.
bara avslutning och showen kvar nu.

hem och tråkade värre än någonsin.
somnade i soffan när jag kände mig febrig.
vaknade av semester planer och sedan blev det bilen.
hem till cyrus för att se honom göra sig iordning.
hämta palle, till hagebycentrum för käk och alkohol.
skjutsade palle med vänner till fest på landet.
till cyrus mamma för fika och nu är vi hos han igen.

jag sitter i soffan och taggar kvällen.
han, amadeus och fille spelar nått på datan.
jag ska gå snart, bio med mina favorittjejer.
sex and the city. ska bli intressant.
sen är det nykter utgång med grabbarna.

vädret är .. värdelöst.
bokstavligt talat öser ner.
ej okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0