med andra ord

- du och jag är dethär.
- förlovade?
- nae.
- ett par?
- nae!
- eh..... jag tycker om dig?

- fotbollsspelare.
- Zlatan?
- spelar i frankrike.
- ?!?!?!?!
- och i svenskalandslaget.
- jag tänker inte så bra. Jag är lite bajsnödig.

- när man flyger.
- semester!
- nae, planet kan hamna i dethär.
- luft!
- ja fast det går upp och ner. ÅH ÅH ÅH!
- ÅH ÅH ÅH ÅH ÅH!

- DU HATART. JAG ÄLSKART.
- LAKRIS!

- VI ÄLSKART!
- WALT DISNEY!

- Palle kommer därifrån!
- Filipinerna.
- AA! och så hyvel!
- ?!?!?!
- JA. filipinerna och hyvel.
- jag fattar inte. byt ord.
*lägger bort, jag tar kortet och läser*
- Jonna... Philadelphia-ost?

- när man tar kort med klassen.
- skolfoto!
- nej, korten hamnar i denhär.
- åååh, jag kommer inte på ordet!
- men nej, vad läste jag?
- ??
- jag läste skolkatalog. det står skokartong.

- Han är författare.
- Stieg larsson.
- Hur fan visste du det?

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahaha, låter som en rolig helg! :D

2010-05-16 @ 18:48:38
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0