15 november

jag älskar familjsöndagar.
hade jättemysigt hos mor & far med morföräldrar, bror, stina och hunden.
mamma lyckades halv slå ihjäl sig när som fastna i mattan.
och pappa hade lyckats (som vanligt! han är grym) rejält med maten.
rödspetta, potatis och remoladsås. OM NOM NOM!

drog till jobbet för lite street, lite showdans och lite disco.
hem till föräldrarna igen för att se Beck - Advokaten med mamma.
pappa satt paralyserad framför inter - millan.
jag sprang som en dåre mellan för att hinna se allt.

i spöregn åkte jag genom halva stan för att få se slutet på Beck,
Screem Queens och få spela lite Wii Mario Cart. Galet kul :D
även fast jag fick storspö..
klockan ringde dock så jävla tidigt och jag är hemma nu.
ska slockna i soffan ett par timmar.
jobbet börjar 14.10


g a m m a l   b i l d   i f r å n   e n   s ö n d a g   i   e s k i l s t u n a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0