17 november

igår var en bra dag.
mamma bjöd på mat.
lektionerna gick bra och jag hjälpte till på discon.
träningen gick kanon och det är tur,
showen närmar sig!

idag är det onsdag och jag ska fortsätta med kläderna.
blev inte riktigt klar med det då jag tog tag i allt annat
och drog tidigare till jobbet. Så, kläderna åker upp från golvet idag.

måste också gå upp till Coop för att köpa frukost.
all frukost här hemma är slut och jag MÅSTE ha frukost.
ordentlig frukost och ordentlig lunch för det är en lång dag idag.
barndans och streetjazz x 2 , 15.30 - 20.30

väntar på sms. väntar på sms. väntar på sms.


p a p p e r s a r b e t e   m e l l a n   l e k t i o n e r n a .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0