18 november

idag har det inte funnits mycket tid för uppdatering.
för igår efter jobb och träning åkte jag direkt för att sova borta.
såg på "cube" och "child's play".
fråga mig inte hur jag lyckades bli övertalad att se dock-skräck-film!
jonna tyckte iallafall synd om mig.

sov bort halva dagen och jag fick stressa lite till jobbet.
skärblacka 16 - 18.
skulle varit med på raggan ikväll men jag åkte hem istället.
uinvägsinfektions-grejen sitter i fortfarande och jag har panik.
DET GÖR ONT!

hursomhelst, ligger hemma med en värmekudde på magen.
ser på robinsson och dricker massa vatten.
nä, inte så mycket mer..


varken jag eller jonna tycker om dockor, clowner eller utklädda människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0