9 november

fyfan. fyfaaaaaaan.
citerar min egen facebook;
"malin blomberg har aldrig varit ett stort fan av snö
och har redan nu bestämt sig för att inte vara det i år heller. SÅDESÅ!"
och kul att vara halvvägs ut till tåby när dom på radion säger;
SMH har gått ut med en klass 2-varning.
20-30 cm blötsnö och hårda vindar.
jag var livrädd.
och en rejäl omväg hem då olyckor ägt rum längs hela vägen hem.

det är inte ens rolig snö.
blött och äckligt.
vill ha vit, mjuk snö till strålande sol.

men nu är jag iallafall hemma i säkerhet.
chillar i soffan och funderar på vad jag ska äta till lunch.
måste äta ordentligt för det är en lång kväll.
jobb: 16.30 - 18.30
träning: 20.00 - 21.30







bilder från förra årets snö-kaos då jag & maria gjorde snö-hora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0