Ellen

ellen och jag har en tendens att skratta.
riktigt jävla mycket.
med varann och åt varann.

detta hände i kyrkan på ett rep inför stödkonserten:

caroline: gå igenom tyg-delen i The Prayer
alla: okej.
ida: hur långt ska vi springa i gången?
jag: ganska långt va?
ellen: ja, långt.
ida: då kör vi.
*alla börjar springa, alla saktar in, sofie fortsätter*
ellen: sofie! Nu gick du för långt!
*tystnad*
jag: haha! "Nu gick du för långt!"
*kyrkan ekade av skratt*


e l l e n   o c h   j a g   i   b i o s a l o n g e n  t i l l   T o y   S t o r y   3


Kommentarer
Postat av: maria

*SV: HAHA!! jag är väl ingen mamma än va?? men tack

för den fina kommentaren. :) *



------------------------------------------------------

hur mår du nu då, förresten? vill det ge med sig?

2010-11-02 @ 23:55:57
URL: http://mariakindahl.blogg.se/
Postat av: hjärt.

höhhöh"! för roligt vi kan ha på dessa lektioner! ;D

2010-11-08 @ 18:13:36
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0