min första kärlek

hans namn var Christoffer.
min första riktiga pojkvän. den enda riktiga jag haft faktiskt.
lärde känna varann över msn innan vi sågs på stan första gången.
delade på en pizza och blev vänner sen dess.
jag minns hur kär jag var men inte vågade berätta. tills modet kom.
och han kände likadant, den 21:e juni - 06

sen var det han och jag i strax över två år.
och jag älskade honom av hela mitt hjärta.
han var en del av min familj.
jag var en del av hans.
och jag stortrivdes.

det tog slut den 13:e augusti -08.
helt ärligt var nog varken han och jag kära längre.
trots att det finns en jävulsk bakgrundshistoria.
och jag var faktiskt nöjd med att vara singel.
men jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig saknat honom sen dess.
bakgrudshistoria eller inte.
det finns för många bra minnen.
jag är inte den som är långsint.

ja, den enda gången jag varit riktigt kär.


"en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0