Presentera mig själv

Malin Blomberg.
21 år.
dansare.
singel.

finns egentligen inte så mycket mer att säga.
förutom att jag bor ensam (oj, så tråkigt det var att skriva) i min 1:a på 50kvm.
jobbar 6 dagar i veckan som danslärare på NDC (norrköpings danscenter)
oftast väldigt glad men när jag väl är ledsen.. då är jag LEDSEN.
samma sak gäller när jag är arg.
sprallig men väldigt bekväm.
social. ibland FÖR social.
naiv och vill tror alltid det bästa om folk. trots att motsatsen bevisats.
föredetta tävlingsdansare inom disco och hiphop.
börjar skratta och fnittra när jag blir nervös.
var nagelbitare i ca 19 år innan jag helt plötsligt slutade.
älskar disney. och skräckfilm.
har inget tålamod för pyssel.
favoritmaten är torsk, potatis och äggsås.

finns nog inte mer.
inget av intresse iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0